Miele S 5220 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S 5220 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Jeroen1301 15-02-2008
Geschreven voor: Miele S 5220 blauw

Deze stozuiger valt ons tegen. M.n. het geluidsniveau ligt erg hoog ! Boven hebben we vloerbedekking; met deze stofzuiger is deze moeilijk te reinigen. Ondanks de mogelijkheid om de zuigkracht aan te passen , blijft dit toch een zware klus. Wij hadden meer van een Miele verwacht.....

Bobo42 30-11-2007
Geschreven voor: Miele S 5220 blauw

degelijke stofzuiger. handig de verstelbare lengte van de stofzuiger stang. Want ik ben langer dan mijn vrouw, dus hoef niet zo te bukken. Wel vind ik jammer dat er maar 6.5 m snoer erbij zit. Tijdens het stofzuigen moet er van stopcontact verwisseld worden. Het geluid van de stofzuiger bij 2200 Watt vind ik erg hoog. Maar als je hem twee standen terug plaatst (1800 Watt) valt het geluid wel mee en zuigt hij nog steeds erg goed. Zelf hebben we een houten vloer en bij deze stofzuiger zit een extra parket borstel. Dus daarom deze keuze.
Verder een prima product zoals je van Miele mag verwachten. Ook is de stofzuiger niet zo zwaar.

willem45 10-11-2007

Wat een naar apparaat!
Zuigt prima.
Als je te dicht bij de machine komt krijg je de hete lucht tegen je aan: zeer irritant.
Waarom de draaibare slangaansluiting op de machine
vervangen door een vaste aansluiting?
Zal wel weer een ergonoom of een industrieel ontwerper
bedacht hebben.
Heel onhandig is ook de té grote, lange bocht aan het uiteinde van de slang. Met de hulpstukken geen fijne
combinatie.
Geef mij maar de vorige Miele!

Frank1979 05-09-2007
Geschreven voor: Miele S 5220 blauw

Heb de Miele S5220 nu een paar dagen in mijn bezit en hij doet het zoals je van een Miele mag verwachten. Ben nog geen vreemde dingen tegengekomen. Duurzaamheid is nog moeilijk te zeggen, maar hij voelt erg stevig en degelijk aan. Er zitten 3 opzetstukjes bij en een lang snoer. Kortom een fijn apparaat!